خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده:

منطقه ویژه اقتصادی سهند مراغه به زودی شروع به کار می کند

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس تاکید کرد: با اتمام مراحل اداری پروژه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی شروع به کار کند و شاهد حضور سرمایه گذاران بزرگ در حوزه صنعت و تولید باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده در ششمین روز از هفته دولت با حضور در شرکت آرین بافت در آیین افتتاح فاز دوم کارخانه تولید کیسه پلیمر حضور یافت و در جمع مدیران واحد‌های صنعتی و کارگران این شرکت سخنرانی کرد.



نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر با ابراز خرسندی از افتتاح این واحد صنعتی به وضعیت سه سال قبل شهرک صنعتی مراغه اشاره کرد و گفت: سه سال قبل موضوع تامین آب در این شهرک یک مطالبه اصلی بود که با پیگیری هایی که انجام شد این مطالبه به حق صنعتگران پاسخ داده شد.



علیزاده به برنامه های در دست اجرا برای ایجاد زیرساخت ها در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: به زودی کلنگ احداث کنارگذر به زمین زده خواهد شد تا راه دسترسی به این شهرک احداث شده و اهالی یوسف آباد از معضل ترافیک و ناهنجاری رهایی یابد.



وی همچنین از ضرورت تامین آب پایدار صنعت سخن گفت و افزود: به زودی با سرمایه گذاری یکی از واحد‌های بزرگ صنعتی بخش خصوصی فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب مراغه اجرا خواهد شد و با این کار، شهرک صنعتی برای همیشه با معضل کم آبی خداحافظی خواهد کرد.



علیزاده همچنین ابراز امیدواری کرد که با اتمام مراحل اداری پروژه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی شروع به کار کند و شاهد حضور سرمایه گذاران بزرگ در حوزه صنعت و تولید باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 367560
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار